Wrap Up Maj'16! - Nerd Książkowy

sobota, 4 czerwca 2016

Wrap Up Maj'16!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Mamy początek czerwca więc czas na Wrap Up czyli czytelnicze podsumowanie minionego miesiąca, a w tym przypadku maja. 
Ile książek udało mi się przeczytać w maju? Najlepsza książka/książki  miesiąca? Najgorsza książka/książki miesiąca?
Odpowiedzi na te i inne pytania poniżej :)

Recenzja: 11 czerwca ;)
"Piękne Istoty" - Kami Garcia&Margaret Stohl

No i moi drodzy to niestety wszystkie książki, które przeczytałam w maju! Przejdźmy więc do bardzo ubogich statystyk!

Statystyki:
Przeczytane strony: 536 stron
Liczba książek przeczytanych w tym miesiącu: 1
Liczba książek przeczytanych w tym roku: 19/52
Nowe ulubione pozycje: "Piękne Istoty"
Nowe znienawidzone pozycje: ---
Czy jestem zadowolona z wyniku: No chyba sobie żartujecie?! Tak źle to jeszcze nigdy nie było!!!  

No i to by było na tyle, trzymajcie się i cześć!

20 komentarzy:

  1. lepsza jedna książka, niż żadna. Życzę Ci, aby czerwiec przyniósł więcej ciekawych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w maju też przeczytałam tylko jedną książkę :) To nic, że jedna - ważne, że świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno tylko, że w kolejce do pochłonięcia czeka na pewno jeszcze wiele świetnych :D Ale fakt lepiej jedna niż żadna ;)

      Usuń
  3. Dokładnie zgadzam się z komentarzami powyżej, zawsze lepiej jest przeczytać jedną książkę niż żadną :) Życzę zaczytanego czerwca! Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno tylko, że w kolejce do pochłonięcia czeka na pewno jeszcze wiele świetnych :D Ale fakt lepiej jedna niż żadna ;)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Może ten miesiąc nie wyszedł najlepiej, ale przynajmniej twój roczny wynik jest spory. W końcu 19 książek to sporo. Myślę, że w wakacje ten wynik będzie o wiele lepszy u każdego książkoholika :) !

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz są osoby, które mają już 40 książek za sobą w tym roku. Dla mnie 52 wciąż pozostają wyzwaniem, mam nadzieję, że osiągalnym.

      Usuń
  5. Nie jest tak źle. 536 stron to super wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być lepiej, ale fakt tragedii nie ma ;)

      Usuń
  6. Nie jest źle, na humanie w liceum czytam praktycznie tylko lektury a z nimi różnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Piękne istoty" czytałam już dość dawno, a po niej kolejne części. Ta seria ma w sobie coś, czego nie znalazłam w żadnej innej książce. Jest niesamowita i bardzo klimatyczna. Szkoda tylko, że czwarta część nie będzie wydana w Polsce :(
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o Pięknych istotach same pozytywne opinie... Może w czerwcu uda się przeczytać więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda 😃 przeczytać więcej niż jedna książkę to nie problem

      Usuń
  9. Mi też ostatnio kiepsko idzie... Minął już tydzień czerwca, a mi udało się przeczytać tylko jedną książkę ;( Nie czytałam jeszcze "Pięknych istot", ale słyszałam dużo pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja puki co kończę pierwszą :/
      Koniecznie przeczytaj, polecam :D

      Usuń