#TOP 15 / Moich książkowych mężów - na ten moment / - Nerd Książkowy

niedziela, 29 maja 2016

#TOP 15 / Moich książkowych mężów - na ten moment /

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Ostatnio na języku polskim pani dała nam za zadanie napisać opowiadanie o miłości nastolatków. Ja natomiast schematów nie lubię się trzymać, a tym bardziej gdy mam jasno określone zadanie, aby pisać w tematyce, która mnie nie porywa, i której kompletnie nie czuję. 
Napisałam opowiadanie, a dokładniej nietypowego fanfica gdzie głównym obiektem westchnień bohaterki (czyli mnie) jest uroczy młodzieniec - James Carstairs (pochodzący z trylogii "Diabelskie Maszyny" Cassandry Clare). Przy powstawaniu tegoż opowiadania w głowie powstała myśl, któremu męskiemu bohaterowi fanfick poświęcić. Z tej okazji przypomniałam i zrobiłam zestawienie moich 15 książkowych mężów (na ten moment). Ponieważ o wymienienie trzech z nich zostałam poproszona przy okazji Q&A na moim kanale (klik!) pominę ich w tym zestawieniu!
Także, po długim wstępie zaczynamy z pierwszą Topką na blogu!

PS. Kolejność w zestawieniu jest przypadkowa, bo każdego kocham równie mocno :)
Julian z książki "Pani Noc" autorstwa Cassandry Clare
Magnus z książek o Nocnych Łowcach autorstwa Cassandry Clare

Dorian z serii "Szklany Tron" autorstwa Sarah J. Mass
Gale z trylogii "Igrzyska Śmierci" autorstwa Suzanne Collins
Levi z książki "Fangirl" autorstwa Rainbow Rowell
Percy z serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" autorstwa Ricka Riordana
John z książki "Dziewczna, która chciała zbyt wiele" autorstwa Jennifer Echols
Christian z serii "Akademia Wampirów" autorstwa Richelle Mead
Adrian  z serii "Akademia Wampirów" autorstwa Richelle Mead
Étienne z książki "Anna i pocałunek w Paryżu" autorstwa Stephanie Perkins
Alex z książki "Love, Rosie" autorstwa Cecylie Ahern
Dean Holder z książki "Hopeless" autorstwa Collen Hoover 
Ridge z książki "Maybe someday" autorstwa Collen Hoover 
Maxon z serii "Rywalki" autorstwa Kiery Cass
A moim 15 ukochanym i potencjalnym mężem będzie:
Christian Gray

Żartuję! 
To jest mój prawdziwy 15 ukochany! :*
Draco z serii "Harry Potter" autorstwa J. K. Rowling
A kto jest waszym książkowym mężem/żoną? Może macie jednego/jedną, a może jest ich cała masa? Jesteście tak samo kochliwe/kochliwi jak ja? Koniecznie dajcie znać poniżej :)

No i to by było na tyle, trzymajcie się i część!

34 komentarze:

  1. Zaśliniłam monitor!!! :) Niestety żadnej z tych książek nie czytałam(poza Greyem, ale ego nie lubię), ale tymi ciacham to mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, efekt zamierzony! To proponuję najpierw umyć monitor a potem biec do księgarni, zdobyć tych przystojniaków w łapki i uciec do książkowego światów na randki życia :D

      Usuń
  2. Grey, haha, dobre! :) Ridge z "Maybe someday" także uwielbiam. A co do Alexa z "Love, Rosie".. kocham! ♥ Musisz się nim ze mną podzielić :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki żarcik dla rozweselenia ;)
      Alex <3 Pierwsza ogłosiłam do niego miłość publicznie i nie oddam! ;)
      No dobra, ewentualnie... :D

      Usuń
    2. Chociaż kawałek :P :)

      Usuń
  3. Haha jakie zestawienie w ogóle xDD Jeżeli Sam Claflin to tylko jako Finnick :D Uwielbiam tę postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże jaka ja jestem tępa! Zapomniałam o Finnicku!!! Wspominałam już, że jestem szalenie kochliwa? ;)

      Usuń
  4. Aż się wstyd przyznać, ale Cassandy Clary na razie nic nie czytałam. Doriana bardzo lubię, ale jestem #TeamChoal. Co do Gale'a to... Nie. Zdecydowanie nie! Ale skoro ty go chcesz, to ja wezmę sobie Peetę i wszyscy będą szczęśliwi. Levi i Percy są przecudowni, ale w moim przypadku raczej jako przyjaciele. Czytałam "Dziewczynę, która chciała zbyt wiele", ale już niewiele z niej pamiętam, więc o Johnie się nie wypowiem. "Akademię wampirów" i "Annę i pocałunek w Paryżu" mam w planach na wakacje. Alexa jak i samego Sama Claflina- kocham, ubóstwiam, wielbię!! Dean również skradł moje serduszko <3 Maxon i Ridge to po prostu cud, miód i orzeszki! Harry'ego Pottera niestety nie czytałam (wstyd!), więc nie wiem czy Draco przypadłby mi do gustu.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Harrego czytałam, ale nie lubię więc jak dla mnie żaden wstyd. Jeśli chodzi o Cassandrę, która jest autorką mojego życia to koniecznie musisz nadrobić zaległości.
      A bierz se Peetę możesz brać, jak dla mnie Bleee!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Z góry przepraszam za moją reakcję, ale... NIE LUBISZ HARRY'EGO? CO? JAK?
      Pierwszy raz się spotkałam z taką opinią.

      Usuń
    3. No nie lubię. Nie wszystkich to musi jarać 😉

      Usuń
  5. Grey Grey ale sam aktor a nie jako Pan! A za Levi'ego dam się pokroić!

    Pozdrawiam;*
    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdecydowanie tylko aktor! Też bym chciała takiego Leviego ;)

      Usuń
  6. Leviego, Maxona i Alexa też kocham całym sercem <333 Że też nie ma takich wspaniałych facetów u nas na świecie, co nie? ;)
    Czy mi się wydaję, czy mamy ten sam szablon? ;))))
    http://50twarzyksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie patrząc na moich kochanych kolegów z klasy zadaję sobie to samo pytanie :/
      No widzisz :) ja go znalazłam i ustawiłam wczoraj. Ładny nie? ;)

      Usuń
    2. No, śliczny jest <3

      Usuń
  7. Ja jakoś nie przepadam ani za Peetą, ani za Gale'm.
    Alex z "Love, Rosie" jest mój! ;) Sam Claflin idealnie pasuje to tej roli - kocham Go ❤
    No i Ridge z "Maybe someday"... hmmm... rozmarzyłam się...
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex jest mój! Nie oddam!!! ;)
      A i Ridge'a też oczywiście zajmuję :D

      Usuń
  8. Moim książkowym mężem są Seth z sagi {Zmierzch} oraz Ian z [Intruza]. A z Twojej listy mogłabym jeszcze rozpatrzyć Percy Jacksona. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, że twoja lista jest krótka. No, ale co zawsze podkreślam, ja jestem szalenie kochliwa.
      Również pozdrawiam 😉

      Usuń
  9. Magnus i Percy ♥ ja bym jeszcze dorzuciła Daemona z serii Lux :D

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dameon również jest w moin zestawieniu, ale o nim wspominałam w Q&A 😃

      Usuń
  10. Dzisiaj rusza nowe wyzwanie - Czytamy nowości - Zapraszam. Przyłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze yo nawet nie wiem o co w nim chodzi.
      Nigdy nie słyszałam o takiej akcji.

      Usuń
  11. Zawał serca przy numerze 15 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby pan Grey tak zadziałał? 😂😂😂

      Usuń
  12. Łojezu, widzę, że nie tylko ja szaleję z "menszami"! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany! Jak mnie przestraszyłaś tym Gray'em! Mało zawału nie dostałam :D O jeju! Alex, Maxon, Gayle <3 <3 <3 <3 Brak słów :* :*

    Pozdrawiam
    My library - blog recenzencki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mogłam na początku napisać, że nie ponoszę odpowiedzialności za wasz stan zdrowia, ale no cóż... skrycie liczyłam na taką reakcję 😉😉😉
      Również pozdrawiam i życzę zdrowia 😂

      Usuń
  14. Moim potencjalny mężem jest Leo z Olimpijskich Herosów Riordana. Ja za bardzo nie przepadam za Draco. Nie lubię czarnych charakterków, ale jak kto woli :D Też jestem Team Gayle.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Leo się nie wypowiadam, bo przeczytałam jedynie Złodzieja Pioruna

      Usuń