Liebster Blog Award! #1, 2 i 3 - Nerd Książkowy

sobota, 12 marca 2016

Liebster Blog Award! #1, 2 i 3

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!


Ostatnio zostałam nominowana przez http://wswiecieksiazeek.blogspot.com/ , http://castleona-cloud.blogspot.com/ oraz http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/ do Libster Blog Award!
Pierwszy raz robię coś takiego i choć na moje oko to wygląda jak tag, tagiem nie jest. Myślę, że nie ma sensu objaśniać zasad bo pewnie każdy kogo nominuję już odpowiadał na to nie raz. Z mojej strony dziękuję za nominację i nie przedłużając lecę z pytaniami:
1. Jak nazywa się twój ulubiony autor?
Pierwsze co przyszło mi do głowy to pani Cassandra ale autor to chyba mężczyzna? (brawo Tosiu, wreszcie do tego doszłaś!). Tak więc John Green!

2. Od czego jesteś uzależniona?
Od książek, muzyki, internetu i moich przyjaciół :)

3. Ulubiona piosenka?
Aktualnie:
Dawid Podsiadło - W dobrą stronę (https://www.youtube.com/watch?v=5iB2C8D5ezE)
Wiz Khalifa - See you again (https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk)
I Już na zawsze ulubiona <3
Wiggle - Jason Durelo (https://www.youtube.com/watch?v=hiP14ED28CA)

4. Jakie państwo, bądź miasto chciałabyś odwiedzić?
Zdecydowanie marzy mi się Francja a zwłaszcza Paryż no i oczywiście moja miłość czyli Stany Zjednoczone <3

5. Jeśli miałabyś do wybrania: przeczytać swoją ulubioną książkę tylko raz lub móc czytać wiele książek ale nie mieć tej jedynej ulubionej. Co byś wybrała? 
Wolałabym przeczytać Dary Anioła tylko raz (na szczęście mogę czytać je w kółko i bez końca).

6. Ulubiona pora roku?
Lato! Uwielbiam jak jest cieplutko, można spokojnie jeździć na rowerku, spacerować po lesie, i latać w krótkich spodenkach. No i oczywiście wakacje czyli dużo czasu na książki! Czy może być coś wspanialszego? :)

7. Jaka książka była pierwszą przeczytaną przez ciebie?
Elementarz - M. Falskiego (na tej książce nauczyłam się czytać)

8. Wolisz książki w wersji papierowej czy e-book?
No więc ja uwielbiam czuć książkę, wąchać (myślę, że dla prawdziwych książkocholików to nie dziwne) natomiast kiedy gdzieś jadę na dłużej to wiadomo, że nie chce mi się taszczyć 6 grubych książek tylko biorę tableta w torbę i jest mi lżej. Poza tym e-booki czyta się szybciej i w ciągu tygodnia jest to zbawienie. 

9. Twoim zdaniem, która książka powinna doczekać się ekranizacji filmowej?
Bardzo chciałabym zobaczyć dalsze części filmu (z naciskiem na filmu) na podstawie kolejnych części Darów Anioła. Poza tym chętnie zobaczyłam na dużym ekranie Hopeless lub serial na podstawie serii Lux.

10. Co dostałaś w te święta pod choinkę?
Głównie dostałam książki (które pokazywałam tutaj: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/01/swiateczny-book-haul-2015.html).

11. Ulubiona postać z Disney'a?
Bardzo lubię Elsę z Krainy Lodu (nowy Disney) ale uwielbiam również klasyczne księżniczki Disney'a (zwłaszcza Ariel i Kopciuszka) oraz wspaniały i cudowny Król Lew <3. 

Nominacja od //castleona-cloud.blogspot.com/
1. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
Leniwiec!

2. Gdzie najbardziej chciałabyś mieszkać?
We Francji, najlepiej w Paryżu

3. 12 książka na twojej półce i co o niej sądzisz?
Jeszcze nie przeczytałam :)














4. Ostatni film widziany w kinie?
Alvin i wiewiórki: Wielka Wyprawa

5. Znienawidzona piosenka?
Nic nie przychodzi mi do głowy. Jeśli czegoś nie lubię to tego nie słucham.  

6. Lubisz chodzić do teatru?
Eee... przeważnie ze szkołą jeździliśmy na tak nudne spektakle, że mam traumę. Także, nie przepadam.

7. Jakieś nietypowe nawyki?  
Trudno stwierdzić... Trzeba by o to zapytać moich przyjaciół. 

8. Rzecz, którą kupiłaś jako ostatnią?
Ale chodzi o książkę, ubrania czy może jedzenie? Kurde no nigdy by mi do głowy przyszło interesować się/ pytać o coś takiego. chyba zacznę księgować wszystkie paragony, bo coraz więcej ludzi zamienia się w skarbówkę :) a tak serio to po prostu nie pamiętam.

9. Ulubiony przedmiot w twoim pokoju?
Laptop, tablet, książki, gry albo mój memory box. Trochę tego jest.

10. Jak długo piszesz bloga?
Tego od 22 grudnia 2015r. 

11. Żart, który ci się nigdy nie znudzi?Jest takich żartów mnóstwo a zaliczają się do nich wszelakie żarty o Cyganach (to ze względu na mojego kolegę z ksywką Cygan). 

Nominacja od http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/
1. Twoje ulubione cytaty, w których jest mowa o książkach?
* " To dzięki książkom nie czułem się opuszczony przez cały świat"















2. Twoje ulubione zwierze fantastyczne?
Feniks albo Pegaz!

3. Ulubiony gatunek książek?
Fantastyka :)

4. Najpiękniejsza okładka z jaką się spotkałaś?
Chyba okładki z serii "Lux" choć (wbrew wszystkim) podobają mi się również nowsze wersje okładek "Darów Anioła"  

5. Najgrubsza książka jaką czytałaś?
Ciężko powiedzieć... Na pewno ponad 600 stron (ostatki Darów Anioła) ale czy coś grubszego? Nie pamiętam...

6. Najlepsza ekranizacja książki jaką widziałaś?
Zadajesz za trudne pytania!!! Nie wiem... Może Igrzyska albo GNW, ewentualnie Love, Rosie a no i jeszcze mój ukochany film "Trzy metry nad niebem".

7. W jakim książkowym świecie chciałabyś żyć?
No nie powiem, że Panem bo wyjdę na masochistkę więc of course świat Nocnych Łowców.

8. Twój ulubiony kolor?
Czarny!!! CZARNY ROZPIERNICZA SYSTEM!!! Anitka :*

9. Twój ulubiony smak/rodzaj herbaty?
Serio?! Boże ja piję po prostu to co mam pod ręką a za herbatami średnio przepadam.

10. Gdzie czytasz książki latem, a gdzie zimą?
Latem - na parapecie :) 
Zimą - w pokoju, zawinięta w trzy koce, z kubkiem kakao i przy kaloryferze - brr zmarźluch ze mnie :)

11.  Czy twoi znajomi czytają książki?
Moja najlepsza przyjaciółka tak - reszta mnie nie interesuje

A teraz wypadałoby dodać 11 pytań od siebie dla nominowanych. No to lecimy:
1. Ulubiona piosenka?
2. Wydawnictwo, z którego masz najwięcej książek to...?
3. Najlepszy vloger/bloger (nie koniecznie książkowy) twoim zdaniem?
4. Przedmiot w szkole, którego nienawidzisz/nienawidziłaś?
5. Ulubiona gra komputerowa?
6. Książka, którą czytałaś więcej niż raz?
7. Ulubiona duologia?
8. Masz możliwość zmienić zakończenie jednej książki i jednego filmu (nie na podstawie książki) to które wybierzesz i jak byś zmieniła zakończenie?
9. Serial, który polecasz wszystkim?
10. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) uwielbiam czytać książki zimą. Herbatka kocyk :D jeszcze jak deszcz pada jest idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zimą jest niezapomniany klimat - zwłaszcza jeśli nie musisz wychodzić z domu :) Poza nim, bez herbatki, kocyka zimy nie lubię
      Również pozdrawiam :D

      Usuń