Świąteczny Book Haul 2015! - Nerd Książkowy

piątek, 1 stycznia 2016

Świąteczny Book Haul 2015!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Ponieważ święta dobiegły końca czas pochwalić się co za (mam nadzieję) rozpierniczające system książki do mnie przybyły. Oczywiście obiecuję na bieżąco kiedy będę je kończyć je dla was recenzować tutaj. To tyle gwoli wstępu a teraz lecimy ze zdjęciami! ;)

1. Fangirl - Rainbow Rowell (nawet dwa egzemplarze)
    Recenzja wkrótce na blogu

2. Córka Krwawych - Anne Bishop
Recenzja jak przeczytam, na blogu

3. Gwiazd Naszych Wina - John Green
Recenzja jak przeczytam, na blogu

4. Wielka Magia - Elizabeth Gilbert
Recenzja - zastanowię się 

5. Obsydian - Jennifer L. Armentrout
Recenzja jak przeczytam, na blogu

6. Girl Online; W trasie (nie mam/czytałam pierwszej części)
Recenzja jak przeczytam, na blogu

7. Rywalki: Królowa i Faworytka - Kiera Cass
No tego to recenzja raczej nie 

Jestem ciekawa co wy dostaliście na święta. Koniecznie pochwalcie się nowymi książkami!

                                           To by było na tyle, trzymajcie się i cześć ;) 




   

10 komentarzy:

  1. Świetne pozycje. Zapraszam na mój blog:http://zyciezksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie napiszesz recenzji Krolowej i Faworytki? Ja napisalam. Ksiazka miod malina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc czytałam tylko Rywalki i nie specjalnie wiem jak podejść do tych opowiadań, boje się spoilerów i nie wiem czy ktoś by to czytał. Jeśli jednak chcecie no to nie ma problemu, zrobię recenzję.

      Usuń
  3. "Obsydian" jest cudowną książką z charakterystycznym poczuciem humoru. Oby Ci się spodobała :)
    Pozdrawiam,
    Ania z http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka mi bardzo polecała także zabieram się za czytanie. Można spodziewać się wkrótce recenzji ;)

      Usuń
  4. Gdybyś jeszcze postarała się robić bardziej artystyczne zdjęcia niż samej okładki to byłoby ekstra :D Rozejrzyj się po instagramach innych książkoholików, jeśli sama nie masz pomysłów, a na pewno znajdziesz inspiracje :)
    Pozdrawiam gorąco!

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co to było pół toku temu i na samym początku bloga. Po pierwsze to book haul a w nim chodzi o książki, a nie piękne artystyczne zdjęcia. Po drugie zapraszam na mojego ig: @nerd_ksiazkowy
      Tam nie ma samych okładek.

      Pozdrawiam 😉

      Usuń
    2. Nie no ja rozumiem, że to book haul, ale można przedstawić poszczególne okładki w fajny sposób. Przyciąga to większe zainteresowanie :D Milej się ogląda i częściej zagląda.

      Usuń
    3. Niebwiem jakoś nikt nie narzekał także, tego... 😉

      Usuń