ZAPOMNIAŁAM!!! ROCZEK BLOGA i ŻYCZENIA DLA WAS!!! - Nerd Książkowy

wtorek, 27 grudnia 2016

ZAPOMNIAŁAM!!! ROCZEK BLOGA i ŻYCZENIA DLA WAS!!!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!

DRAMAT! Moi drodzy stał się dramat! Sama nie wierzę, że jestem taka tępa! Czy wy ogarniacie, że ja zapomniałam o urodzinach, pierwszych urodzinach bloga?! No IDIOTKA! Inaczej się tego nazwać nie da! Bardzo was przepraszam, głównie za to, że nic tutaj się w grudniu nie pojawiło oraz za to, że nic dla was nie przygotowałam. Ale uwierzcie mi, że kiedyś wam to wynagrodzę, naprawdę! Tymczasem teraz po prostu chciałabym przestać użalać się nad sobą (i tak robię to za często) i wam PODZIĘKOWAĆ! Gdyby nie wy to ja już dawno bym nie pisała, Chociaż w grudniu dopadł mnie kryzys twórczy, nie potrafię sklecić żadnego postu do końca, to kiedy teraz piszę, kiedy patrzę na to co razem tworzyliśmy przez ten rok mam łzy w oczach, ale jednocześnie ogromną chęć by pisać i pisać jeszcze więcej! Potrzebowałam tego napędu, musiałam się na chwilę zatrzymać odpocząć, ale obiecuję, że w nowym roku wracam z nową siłą! 
O ludzie! Ten post jest tak nieogarnięty, tak nie składny, że gdyby zobaczyła go moja pani od polskiego to by się załamała.
Mimo tego nie ogarnięcia, zapomnienia o urodzinach bloga mam nadzieję, że zrozumieliście co chciałam wam przekazać. Takie posty nigdy nie wychodzą mi dobrze, nie umiem ich pisać tak pięknie jak moja Hana i muszę was przeprosić również za brak życzeń świątecznych, ale podpisuję się pod tym co napisała Hania w jej życzeniach świątecznych i od siebie dodam tylko, że życzę wam spełnienia marzeń, wytrwałości w waszych postanowieniach noworocznych i nie tylko! Życzę wam na ten rok, abyście odnaleźli i pielęgnowali swoje pasje. A no i dla mnie najważniejsze, choć sama często o tym zapominam: NIE STARAJCIE SIĘ BYĆ IDEALNI! PO PROSTU BĄDŹCIE SOBĄ, BO TO WYCHODZI WAM NAJLEPIEJ! - Niby banalne, oklepane, ale uznałam, że warto to dodać!
I jeszcze jedno, dbajcie o siebie, pozwólcie być sobie troszkę egoistami, bo każdy z nas tego potrzebuje, choć oczywiście pamiętajcie i dbajcie też o swoich bliskich, ale tylko o tych, którzy również o was dbają. Nie warto starać się dla tych, którzy i tak tego nie docenią. 
Ja wiem, że te życzenia są jeszcze bardziej zagmatwane niż pozostała część posta, ale chyba zrozumieliście, wierzę, że jesteście inteligentni i mnie zrozumiecie!

KOCHAM WAS WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE, DZIĘKUJĘ WAM ZA WASZĄ OBECNOŚĆ, KAŻDY KOMENTARZ, KAŻDĄ OBSERWACJĘ, BO JEST WAS JUŻ 60. OGARNIACIE TO? DLA MNIE TO OGROMNY SUKCES I DZIĘKUJĘ!!! 

JESTEŚCIE WSPANIALI I NIE DAJCIE SOBIE WMÓWIĆ, ŻE JEST INACZEJ!

To by było na tyle, trzymajcie się i cześć!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję roku blogowania! ;D No i spóźnione wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i tobie również Wesołych Świąt (w oktawie się zmieściłyśmy) :P

      Usuń
  2. Gratulacje i wszystkiego dobrego na kolejne lata! :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku blogowania! :D Ja jestem tu dopiero od kilku miesięcy, ale już wiem jaką radość ma się z dzielenia się swoimi opiniami :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń