sobota, 8 października 2016

WRAP UP Wrzesień'16! / czytelnicze podsumowanie września! [VIDEO]

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Nastał nowy miesiąc (październik) więc wypadałoby się czytelniczo rozliczyć z książkami przeczytanymi we wrześniu!
Jeśli jesteście ciekawi jakie książki udało mi się przeczytać w zeszłym miesiącu oraz co o nich sądzę to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam
Miłego czytania i oglądania :D
1. Mimo Twoich Łez - Tarryn Fischer

2. Telemach w dżinsach - Adam Bahdaj

3. Mimo Naszych Kłamstw - Tarryn Fischer

4. Antygona - Sofokles

 5. Pocałunek Anioła - Elizabeth Chandler
RECENZJA WKRÓTCE

6. Never, never - Hoover&Fischer
RECENZJA WKRÓTCE

Statystyki miesiąca:
Stron: 1313
Książek: 40/52

Obiecane Video:

To by było na tyle, trzymajcie się i cześć!

9 komentarzy :

  1. Brzmię jak szalona osoba, ale chciałabym przeczytać "Antygonę" :D
    Czytałam "Pocałunek anioła", ale niezbyt przypadł mi do gustu :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brzmisz jak wariatka. Mi się Antygona podobała, ale najbardziej gdy na polskim odgrywaliśmy z niej sceny. Oczywiście kto był najlepszą Antygoną na świecie? 😂😂😂😂
      Pozdrawiam, dziękuję za obserwację ;)

      Usuń
  2. ,,Antygonę'' czytałam niedawno jako lekturę. Nie wiem jakim cudem, ale spodobała mi się. Ten cały nielitościwy Kreon i dobra Antygona. Na dodatek tyle samobójstw pod koniec książki.
    Myślałam co nieco o ,,Never, never'', jednak ochota na tę książkę odeszła tak szybko jak przyszła.
    Pozdrawiam! :)
    I zapraszam do siebie na unboxing: http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Antygona podobała, ale najbardziej gdy na polskim odgrywaliśmy z niej sceny. Oczywiście kto był najlepszą Antygoną na świecie? 😂😂😂😂
      Dziękuję za pozdrawienia i na pewno w wolnej chwili do ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  3. "Pocałunek anioła" kiedyś był już w mojej ręce, ale jednak nie kupiłam. Czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się za tydzień, więc zachęcam do obserwacji, aby być na bierząco :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam książki Tarryn Fisher ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dlatego moje stosiki z dwóch ostatnich miesięcy zdominowała twórczość Fischer ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.