sobota, 13 sierpnia 2016

Małe info odnośnie dalszych losów bloga! WAŻNE!!!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!

Jak może część z was zauważyła w zeszłą sobotę nie pojawił się post na tym blogu. Było to spowodowane wskrzeszeniem/reaktywacją moje książkowego kanału: YOUTUBE ZAPRASZAM BARDZO SERDECZNIE :D

Poświęciłam mu strasznie dużo czasu i przyznaję się ze wstydem, zaniechałam blogowania. W sumie to musiałam troszkę odpocząć od pisania (i choć zadbałam abyście tego za mocno nie odczuli) nie pisałam, ba nie wchodziłam na tego bloga od dobrych trzech tygodni. Po prostu dwie ostatnie recenzje jakie się ukazały były napisane i zaplanowane dużo wcześniej. Przyznam, że nawet o nich zapomniałam.

Jako, że kanał stał się moim piorytetem zastanawiałam się nad zamknięciem bloga, ale spamowaliście mi pozytywnymi komentarzami od nośnie "fajności" moich nieogarniętych recenzji:D Postanowiłam wysłuchać głosu ludu i pójść na kompromis.


TERAZ NAJWAŻNIEJSZA CZĘŚĆ INFORMACJI!!!
Posty od teraz będą się pojawiać w ŚRODĘ co dwa tygodnie o godzinie 8 rano! 

Chętnie pisałabym co tydzień, ale nie chcę dokładać sobie więcej jeśli nie jestem pewna czy podołam temu co obiecałam. Umówmy się tak, ja to rozplanowanie dopiero testuję i jeśli się okaże, że dam radę czytać i pisać więcej niż planuję to posty będą częściej :D Zresztą postawmy się w sytuacji, że mogłoby recenzji wcale nie być, a wtedy te dwa tygodnie to chyba i tak dużo.

 Na moim KANALE filmy będą ukazywać się w każdą SOBOTĘ o godzinie 11!

Jeszcze co do BLOGA: Od teraz będziecie mogli tu przeczytać WYŁĄCZNIE recenzję, ewentualnie LBA, ale w zmienionej formie :D

PO WIĘCEJ FAJNYCH KSIĄŻKOWYCH RZECZY (np. Tagi, Topki itp.) ZAPRASZAM NA KANAŁ: Nerd Książkowy

Dziękuję za to, że zapoznaliście się z tym postem i do zobaczenia w środę :)

4 komentarze :

  1. Szkoda, że recenzje będą teraz tak rzadko, ale rozumiem, że wolisz vlogowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pisałabym co tydzień, ale nie chcę dokładać sobie więcej jeśli nie jestem pewna czy podołam temu co obiecałam. Umówmy się tak, ja to rozplanowanie dopiero testuję i jeśli się okaże, że dam radę czytać i pisać więcej niż planuję to posty będą częściej :D Zresztą postawmy się w sytuacji, że mogłoby recenzji wcale nie być, a wtedy te dwa tygodnie to chyba i tak dużo :D

      Usuń
  2. Z chęcią zobaczę LBA z zmienionej formie :)
    O popatrz, ale się złożyło nominowałam Cię do LBA szczegóły TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę. Wychodzi na to, że odpowiem za miesiąc na nominację od czterech blogów ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.