sobota, 30 stycznia 2016

Nie zawsze anioł taki łagodny jak go malują...

Witam cię na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Na dziś przygotowałam recenzję bardzo popularnej trylogii o upadłych aniołach, i nie mam tu na myśli Szeptem! Przenosimy się do postapokaliptycznego miejsca gdzie ludzie zachowują się jak zwierzęta a anioły przynoszą zamiast zbawienia, zagładę. Czy pierwszy tom Angellfall mi się spodobał? 




Informacje ogólne:
Autor: Susan Ee
Wydawnictwo: Filia
Cena detaliczna: 36,90 zł
Premiera: 17.04.2013
Liczba stron: 316 stron
Cykl: Opowieść Penryn o końcu świata (spis tomów: http://lubimyczytac.pl/cykl/249/opowiesc-penryn-o-koncu-swiata)








Opis Książki:
"Aniele stróżu mój... szeptaliśmy przez setki lat. Myliliśmy się. Teraz to właśnie ONE okazały się naszym największym koszmarem."
Ziemię ogarnęły ciemności. Państwa upadły, szpitale, szkoły i urzędy stoją puste, nie działają komórki. Za dnia na ulicach rządzą brutalne gangi, ale kiedy zapada mrok wszyscy wracają do kryjówek, kryjąc się przed grozą Najeźdźców. Anioły. Niektóre piękne, inne jakby wyjęte z najgorszych koszmarów, a wszystkie nadludzko potężne. Przez wieki uważaliśmy je za swoich stróżów, teraz okazały się agresorami siejącymi śmierć. Dlaczego zstąpiły na ziemię? Z czyjego rozkazu? Jaki mają plan? Czy ludzie zdołają im się przeciwstawić?
Siedemnastoletnia Penryn wyrusza w desperacki pościg, żeby uratować życie młodszej siostry. Żeby zwiększyć swoje szanse musi zjednoczyć siły ze swoim wrogiem. Oboje przemierzają Kalifornię, niegdyś piękną i słoneczną, dziś kompletnie zniszczoną i wyludnioną, a wszechobecna śmierć niejednokrotnie zagląda im w oczy. Na końcu podróży, w San Francisco, każde z nich stanie przed dramatycznym wyborem.
Czy postąpią właściwie? 

Ulubione cytaty:
* "Poczucie humory to kolejna rzecz, której się nie spodziewałam u aniołów. Zwłaszcza tak kiepskiego poczucia humoru."

* "Miałem nadzieję, że pójdziesz po rozum do głowy i wrócisz do obozu. Najwyraźniej pójście po rozum do głowy przekracza twoje możliwości intelektualne."

* "To przez anioły upadliśmy tak nisko"

* "- Naprawdę jesteś archaniołem? - pytam szeptem
     Posyła mi łobuzerski uśmiech.
    - Robi wrażenie, co?
    - Niespecjalnie - kłamię - Ale chętnie złożę kilka skarg na twoich podwładnych.
    - Pogadaj z kierownictwem średniego szczebla."


Co sądzę ja?
O Angelfall nasłuchałam się bardzo dużo pozytywnych recenzji więc moje oczekiwania co do tej książki były nie małe. Jest to dobra książka z bardzo ciekawie wykreowanymi postaciami. Naprawdę dopracowana w każdym calu. Uwielbiam Penryn, Paige i Raffe. Pod tym względem jestem mile zaskoczona. Świat jaki stworzyła autorka (a raczej pozostałości świata) są niezwykłe. Przez liczne obserwacje Penryn widzimy jak wszystko co my znamy ulega zniszczeniu. Jak ludzie potrafią być okrutni w obliczu katastrofy, przecież każdy może liczyć tylko na siebie. Z wyjątkiem Penryn, która nosi na barkach ogromną odpowiedzialność. Zamiast być uśmiechniętą i beztroską nastolatką, dziewczyna, w której życiu nie brakło katastrof, musiała zbyt szybko dorosnąć. Zająć się niepełnosprawną młodszą siostrą, obłąkaną matką i przejąć obowiązki głowy rodziny. Pod tym względem bardzo ją podziwiam i myślę, że każdy powinien zazdrościć jej uporu, determinacji, odwagi, zaradności i oddania dla rodziny. Podsumowując bardzo ją polubiłam. 
Były momenty, w których książka mi się dłużyła ale dzięki bardzo krótkim rozdziałom czytało się szybciej. W rozmowy bohaterów wplecione są takie moim zdaniem "perełki" czyli trochę humoru w obliczy apokalipsy. Zresztą moje ulubione możecie przeczytać powyżej.
Kiedy czytałam tę książkę myślałam, że moja recenzja nie będzie tak pozytywna jak wychodzi obecnie. Postawiłam jej wysokie wymagania i chyba wtedy się zawiodłam. Po prostu brakowało mi tego czegoś co by ją wyróżniało. Na szczęście z tej nijakości jaką ją obdarzałam wyszło cudne zakończenie, które wynagrodziło wszystko. 
Moim zdaniem książka jest warta zainteresowania (zwłaszcza jeśli lubicie fantastykę i temat aniołów). Nie powinno się zrażać w trakcie bo zakończenie (dla mnie nie przewidywalne w takim stopniu w jakim nastąpiło) ratuje sprawę i zachęca do sięgnięcia po kolejne tomy!
Koniecznie dajcie mi znać jak wam się spodobała ta książka (o ile czytaliście) lub czy zamierzacie przeczytać. Jeśli czytaliście kolejne tomy to też dajcie znać czy warto kontynuować itp ale oczywiście BEZ SPOILERÓW! 

No i to by było na tyle, trzymajcie się i cześć! :) 



10

sobota, 23 stycznia 2016

TMI Book Tag!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Dziś czas na małą odskocznię od recenzji. Całe wieki temu zostałam nominowana przez Book In The Night (https://www.youtube.com/channel/UCka0mMVU41JBPKbnC8mtj9A) i czas wreszcie odpowiedzieć na nominację. zaczynamy bo pytań jest mnóstwo. 

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
No i tutaj muszę się zgodzić z innymi, że jest to oczywiście Isabelle Lightwood z Darów Anioła. Aby zachować jednak resztkę kreatywności wspomnę również o strojach kobiet w czasach Diabelskich Maszyn ponieważ chciałabym mieć w szafie przynajmniej jedną suknię z tej epoki (ciekawe na jaką okazję bym ją założyła) ;)

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Hmm... tego jest zbyt wiele, ale taka moja 7 best of the best to:
- Adrian Iwaszkow (Akademia Wampirów)
- Jace (nazwisko zależy, którą część czytasz) (Dary Anioła)
- Jonathan (vel. Sebastian) Morgenstern (Dary Anioła)
- James Carstairs (Diabelskie Maszyny)
- Will Herondale (Diabelskie Maszyny)
- Carter West (Wybrani)
- Daemon Black (Seria Lux)

3. Czy kochałaś kiedyś postać a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Kochałam to może za duże słowo ale na początku czytania Wybranych - C.J Daughtery polubiłam Sylvain'a natomiast po tym co odwalił na balu (chyba na balu, w sumie kto czytał ten się domyśli o co mi chodzi) przestałam pałać do niego sympatią  i pokochałam Cartera.

4. Największa książka na twojej półce?
Jest to jedna z książek z serii (cholernie ciekawych oczywiście - sarkazm) o wynalazkach i odkryciach świata o tytule "100 Genialnych Pomysłów". 

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Oba tomy Krzyżaków w twardej oprawie. Gdyby nie były to książki - antyki, do tego zaliczane jako dziedzictwo polskie wyleciałyby przez moje okno.

6.Masz jakieś książkowe plakaty?
Niestety nie :(

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Jak na razie nie ale planuję kupić dla mnie i mojej parabatai wisiorki z tą, że runą. 

8. Ulubiona para, której kibicujesz?
Po raz kolejny tego zbyt dużo ale ograniczę się do 2:\
- Daemon i Katy (seria Lux)
- Tessa i Jem (Diabelskie Maszyny) 

9. Ulubiona seria książek?
To chyba oczywiste prawda? Dary Anioła, Diabelskie Maszyny i pewnie Mroczne Intrygi (czyli po prostu wszystko o Nocnych Łowcach co wyszło z pod pióra autorki mojego życia).

10. Ulubiony soundtrack z książki?
Szczerze to ja rzadko słucham soundtracków zwłaszcza z książek ale lubię niektóre piosenki z: Gwiazd Naszych Wina, Igrzysk zwłaszcza Kosogłosa i z serialu Shadowhunters.

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś aby była kontynuowana?
No i tutaj znowu mogłabym banalnie, że Dary Anioła (ja wiem, że to ma 6 tomów i wgl) ale dla mnie Nocni Łowcy mogliby się ciągnąć niczym Moda na Sukces :). Poza tym chętnie przeczytałabym jakąś serię Johna Greena. 

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
"Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe" - Jennifer Echols. Bardzo fajna, lekka i przyjemna do zrelaksowania. Polecam ;)

13. Od kiedy czytasz?
Odkąd pamiętam czytali mi rodzice. Ja samodzielnie zaczęłam czytać pewnie na przełomie przedszkola a szkoły podstawowej. Zawsze byłam małym nerdem książkowym. 

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Szczerze to ja nie przepadam za Harrym Potterem. Przeczytałam 5 części ale jakoś tak niespecjalnie. Chyba ze względu na Lunę (moją ulubioną bohaterkę) wybieram Ravenclaw. 

15. Czego szukasz w książce?
Zakładek? Kiedyś dorwałam w książce z biblioteki zakładkę z Johnem Greenem. A jeśli chodzi o treść to oryginalności i ciekawie wykreowanych bohaterów.

16. Ulubiony cytat?
Jak mam wybrać ulubiony skoro kocham tak wiele. Naprawdę w książkach przywiązuję się bardzo do słów. To tak jak kazać dobrej matce wybrać ulubione dziecko. Pierwszy jaki przyszedł mi do głowy to: "Tylko dzięki książką nie czułem się opuszczony przez cały świat" ~ Will Herondale <3

17.  Ulubiona okładka?
Wszystkie Akademii Wampirów w tej wersji okładkowej:

18. Akcja vs Romans?
Ja tam wolę akcję z wątkiem miłosnym (ale nie słodkim - do porzygu)

19. Gdzie idziesz kiedy w książce dzieją się smutne momenty?
Przy okazji smutnych momentów przypomniałam sobie co robiłam podczas kończenia Mechanicznej Księżniczki w zeszłym tygodniu. Mianowicie byłam tak bezsilna, że zgasiłam w pokoju światło, przykryłam się kołdrą i ryczałam. Rano moje oczy wyglądały jak dwa wielkie opuchnięte ziemniaki - nie polecam :(

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Wszystko zależy od tego czy chodzę w tygodniu do szkoły i czy książka mnie wciąga. Np. W święta przeczytanie 3 ostatnich tomów Darów Aniołą zajęło mi w sumie 5/6 dni (co jest chyba niezłym wynikiem). 

21. Ile trwa twój kac książkowy?
Przeważnie tydzień

22. Najmniej lubiana książka?
Niektóre lektury np. Krzyżacy albo Dziady. 

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Uwielbiam zabawne (nieco sarkastyczne), oczytane, spontaniczne i gotowe do poświęceń postacie.

24. Co cię odrzuca w postaci?
Niezdecydowanie, zależność od drugiej osoby (no taka po prostu Bella ze Zmierzchu, która nie wie kogo kocha i która nic nie pomoże tylko czeka aż przybędą jej na ratunek).

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Mnóstwo osób z mojego otoczenia powtarzało mi, że mam dużą wiedzę o książkach, że lubią mnie słuchać jak o nich mówię i, że powinnam wypowiadać się w tej tematyce w internecie. 

26. Straszna książka?
No powiedzmy sobie szczerze, że ja nienawidzę horrorów, kryminałów itp. Moja mama jest wielką fanką tych gatunków więc pewnie jakaś jej książka, którą czytałam bo mi zbrakło nowej fantastyki.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Jak wcześniej wspominałam ostatnio przy Mechanicznej Księżniczce mój świat się rozpadł (wiecie depresja, cięcie się mydłem i te sprawy) a było to w piątek 15 stycznia

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?

29. Ulubiony tytuł:
Miasto Kości i Miasto Upadłych Aniołów

30. Ostatnio przeczytana książka?
Mechaniczna Księżniczka

31. Co teraz czytasz?
Córkę Krwawych - Anne Bishop i Angelfall - Susan Ee

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki:
No i przypał. Dawno nie oglądałam żadnej ekranizacji. Chyba, że można zaliczyć dwa pierwsze odcinki Shadowhunters (podobno to jest na podstawie Darów Anioła - przeczytałam całe ale dla mnie to luźna interpretacja a nie prawdziwa ekranizacja).

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś porozmawiać?
Joanthan Morgenstern - myślę, że byśmy się dogadali

34. Autor, z którym chcesz porozmawiać?
Cassandra Clare i Zoe Sugg (Zoella)

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Żelki lub chipsy albo paluszki albo chrupki. Sama nie wiem...

36. Książkowy świat w, którym chciałabyś żyć?
No nie powiem, że Panem bo wyjdę na masochistkę więc of course świat Nocnych Łowców.

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
No dobra Panem

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
W Boże Narodzenie kiedy przybyły do mnie te książki: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/01/swiateczny-book-haul-2015.html

39. Dziwne sposoby obrażania w książkach?
- Przyziemny
- "On jest równie czarujący, co skrzynka na listy"
- "Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica"

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Tak

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Myślę, że stella lub sereficki nóż są na tyle magiczne aby je zaliczyć do tej kategorii.

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Za dużo Harrego Pottera w tym tagu! Najlepiej ja sobie posiedzę na trybunach bo i tak mnie to nie interesuje.

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką?
Oprócz soundtracków to żadnej sobie nie przypominam.

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie mam żadnego tekstu związanego z książką natomiast jeśli widzę, że ktoś czyta moją ulubioną książkę wiem, że to ideał. Zresztą zarażam moich przyjaciół/chłopaków miłością do książek!

45. Użyłaś go kiedyś?
Jeśli chodzi o podbijanie do tej osoby i dyskutowanie o czytanej książce, to tak.

46. Ile masz książek?
Pewnie coś ponad 60 (dopiero od końca zeszłego roku zaczęłam kupować).

47. Kogo tagujesz?
Taguję: 
http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/
http://bluszczowe-recenzje.blogspot.com/
http://wercia-czyta.blogspot.com/

Mam nadzieję, że odpowiecie na ten tag (o ile jeszcze go nie robiliście), tymczasem ja kończę :)

To by było na tyle, trzymajcie się i cześć :)











2

sobota, 16 stycznia 2016

Czy Kosmici to tylko zielone ufoldki? A co z Luksjanami? 1/52 ksiażki

Witam cię na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Dziś mam okazję opowiedzieć wam o cudownych kosmitach zwanych Luksjanami. Mam nadzieję, że polubicie ich tak bardzo jak ja. Tymczasem jest to druga przeczytana książka z mojego book houl (link: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/01/swiateczny-book-haul-2015.html). 





Informacje ogólne:
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Cena detaliczna: 29,90
Premiera: 11.06.2014r.
Liczba stron: 442
Cykl: Lux (spis tomów: http://lubimyczytac.pl/cykl/3217/lux)








Opis książki:
Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy...
Aż do momentu kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek... Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać, zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy zostałam zaatakowana, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż, stało się coś zupełnie niespodziewanego. Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask. Jeżeli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję.

Ulubione cytaty:
W tej książce było byt dużo genialnych cytatów/rozmów dla tego poniżej trzy ulubione, a jeśli chcecie osobny post tylko z cytatami to dajcie znać w komentarzach :)

* "Książki były konieczną ucieczką, którą zawsze podejmowałam z radością."

*" -Jest o wiele więcej sposobów, by się ubrudzić. Nie żebym kiedykolwiek miał ci je pokazać.

    -Wolałabym się wytarzać w gnoju niż w miejscu, gdzie mogłeś spać."

* "-Ash skopie ci dupę, Daemon.
     -Gdzie tam, za bardzo ją lubi." 

Co sądzę ja?
Obsydian jak i całą serię Lux bardzo zachwalała mi moja koleżanka. Powiem szczerze nie żałuję, że przeczytałam bo jest to po prostu cudna książka. Demon, genialny Demon dołączył do zacnego grona moich książkowych mężów. Jego arogancja i sarkazm mogły wydawać się odpychające ale przy bliskim spotkaniu ten (no nie napiszę człowiek) bardzo dużo zyskuje. Zwłaszcza kiedy na warsztat bierzemy prezent od pani Jennifer w postaci trzech rozdziałów z perspektywy Demona (normalnie narratorką jest główna bohaterka Katy). Tam jego prawdziwe zamiary, troska o Katy ukazują się w pełnej krasie. Kosmiczny świat jaki stworzyła autorka nadaje serii niepowtarzalnego klimatu. Przyznaję moja opinia o kosmitach jako zielonych, prymitywnych stworzonkach zniknęła bezpowrotnie po lekturze. Główna bohaterka uwielbia czytać książki przez co bardzo łatwo rozumiałam jej pasję. Prowadzi również bloga książkowego co sprawiło, że znalazłam się w siódmym niebie. Relacje miedzy Demonem a Katy są skomplikowane ale muszę przyznać, pokochałam ich oboje. Ich rozmowy, przekomarzania a nawet poważne kłótnie sprawiły, że uśmiech nie schodził mi z twarzy.
Długo mogłabym tak gadać o tej książce, którą rozpoczęłam (mam nadzieję) bardzo zaczytany 2016 rok. Wspomnę jeszcze tylko, że książka jest bardzo wciągająca, wręcz ją pochłonęłam i nie ma tam momentu, który mógłby nudzić.
Na samym końcu książki autorka daje nam kolejny prezent w postaci dwóch pierwszych rozdziałów z drugiej części (czyli Onyks) ale ja obiecałam sobie, że albo przeczytam drugą część w całości, albo wcale. Nie no oczywiście, że przeczytam calą serię (oby jak najszybciej!!!) niestety najpierw muszę ją zdobyć. Kto chętny zasponsorować?  (żartuję oczywiście ;)

To by było na tyle, trzymajcie się i cześć ;)
6

środa, 13 stycznia 2016

Kiedy książki stają się obsesją czyli wyznania prawdziwej Fangirl!

Witam cię na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Oto i nadszedł czas kiedy recenzuję dla was pierwszą książkę z mojego book houl świątecznego (http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/01/swiateczny-book-haul-2015.html). 





Informacje ogólne:
*Autor: Rainbow Rowell
* Wydawnictwo: Otwarte (http://otwarte.eu)
* Cena detaliczna: 39,90 zł 
* Premiera: 9 lipca 2015
* Liczba stron: 464 




Opis książki:
Wren i Cath to siostry bliźniaczki „podobne” do siebie jak ogień i woda. Wren chce w życiu spróbować wszystkiego. Lubi imprezować, randkować i poznawać nowych ludzi. Cath woli siedzieć w ich wspólnym pokoju i pisać fanfiction do książki, która zawładnęła całym jej światem. Jest fanką nastoletniego czarodzieja Simona Snowa. Wróć! Jest Prawdziwą Fanką, która… ma swoich własnych fanów, bo pisze fanfiki o Simonie.
Mimo że tak różne, dziewczyny są nierozłączne. 
Gdy bliźniaczki rozpoczynają naukę w college’u, ich drogi się rozchodzą – Wren nie chce już mieszkać z siostrą. Cath musi opuścić swój bezpieczny świat i stawić czoła rzeczywistości. Na swojej drodze spotyka Reagan (Cath prędzej dogadałaby się z Marsjaninem niż z nią) i wiecznie uśmiechniętego Leviego (czy on kiedyś zrozumie, co to jest przestrzeń osobista?) oraz panią profesor od kreatywnego pisania (która wszelkie fanfiki uważa za plagiaty).

„Fangirl” to opowieść o przyjaźni wbrew różnicom i o trudnej sztuce dojrzewania. To historia o ludziach, którzy kochają książki tak bardzo, że stają się one ich całym światem.

Ulubione cytaty:
* "Żyli długo i szczęśliwie", a nawet samo "żyli długo" nigdy nie jest kiczowate. To najszlachetniejsza i wymagająca ogromnej odwagi rzecz, na jaką mogą się zdecydować dwie osoby."

* "Żeby być prawdziwym nerdem, trzeba preferować światy wymyślone nad rzeczywistość."


Co sądzę ja?
Jest to druga książka tej autorki jaką czytałam. Eleonora&Park bardzo mi się spodobała a jak z Fangirl? Wiem, że dużo osób bardziej spodobało się Fangirl. Ja powiem szczerze chyba jednak wolę E&P. Jeśli chodzi o główną bohaterkę polubiłam ją. Jest do mnie bardzo podobna, Kochająca książki, samotniczka - jakby to o mnie napisano. Książka jest bardzo inspirująca i choć ja nie piszę fanfików a raczej osobne historyjki/opowiadania to zmotywowała mnie do pisania częściej. Nie jest to jak w przypadku E&P książka, którą się zachwycisz bądź znienawidzisz ale przeczytasz tylko raz. Po skończeniu Fangirl chce cię przeczytać ja jeszcze raz więc kiedyś na pewno do niej wrócę. Pozostali bohaterowie są ciekawie napisani. Przede wszystkim Levi <3. Nicka to ja nie trawię, Wren uwielbiam ale później bo kiedy dziewczyny pojechały na studia ona bardzo się zmienił - na gorsze. Potem nastąpiło coś i Wren była jak dawniej cudowną bliźniaczką, która pomaga pisać Cath fanfik o Simonie, która wyciąga Cath czasem między ludzi. Reagan jest kompletnym przeciwieństwem Cath ale na swój dziwny sposób jest naprawdę genialna. 
Podsumowując: Książka jest naprawdę dobra, bez szału ale Rowell trzyma poziom i książka jest dla mnie jak najbardziej okey. Polecam ją wam bardzo serdecznie zwłaszcza jeśli kochacie książki, fanfiki
i rozumiecie kim jest prawdziwa Fangirl to książka ta jest dla was stworzona.

To by było na tyle, trzymajcie się i cześć ;) 


12

piątek, 1 stycznia 2016

Świąteczny Book Haul 2015!

Witam was na moim zaksiążkowanym fragmencie internetu!
Ponieważ święta dobiegły końca czas pochwalić się co za (mam nadzieję) rozpierniczające system książki do mnie przybyły. Oczywiście obiecuję na bieżąco kiedy będę je kończyć je dla was recenzować tutaj. To tyle gwoli wstępu a teraz lecimy ze zdjęciami! ;)

1. Fangirl - Rainbow Rowell (nawet dwa egzemplarze)
    Recenzja wkrótce na blogu

2. Córka Krwawych - Anne Bishop
Recenzja jak przeczytam, na blogu

3. Gwiazd Naszych Wina - John Green
Recenzja jak przeczytam, na blogu

4. Wielka Magia - Elizabeth Gilbert
Recenzja - zastanowię się 

5. Obsydian - Jennifer L. Armentrout
Recenzja jak przeczytam, na blogu

6. Girl Online; W trasie (nie mam/czytałam pierwszej części)
Recenzja jak przeczytam, na blogu

7. Rywalki: Królowa i Faworytka - Kiera Cass
No tego to recenzja raczej nie 

Jestem ciekawa co wy dostaliście na święta. Koniecznie pochwalcie się nowymi książkami!

                                           To by było na tyle, trzymajcie się i cześć ;) 




   
10
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.